Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

PRISTATYMAS

Prekių pristatymo terminas 2-3 d.d. nuo apmokėjimo gavimo. Prekės siunčiamos OMNIVA paštomatais.

Prekes galite atsiimti Vilniuje, būtinas išankstinis susitarimas.

APMOKĖJIMAS

Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis, bei Kniks dovanų kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

Elektroninėje parduotuvėje apmokėjimai apdorojami naudojantis makecommerce.lt platforma, kurios valdytojas Maksekeskus AS (Liivalaia 45, Tallinn 10145, Estija, reg. nr.:12268475), todėl Jūsų asmeninė informacija, reikalinga mokėjimo įvykdymui ir patvirtinimui, bus perduodama Maksekeskus AS.

GRĄŽINIMAS

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO, PAKEITIMU, patvirtintu 2014 m. liepos22 d. Nr. 738.

Remiantis minėtu įstatymu visais atvejais nekokybiškos prekės nemokamai pakeičiamos kokybiškomis, atitinkamai sumažinama kaina arba Jums grąžinami už nekokybiškas prekes sumokėti pinigai.

Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas BŪTINAI TURI susisiekti su mumis el.paštu info@spokis.lt

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas aukščiau minėto įstatymo nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Grąžinant prekes, būtina laikytis grąžinimo sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje NEPAŽEISTOJE pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė negali būti naudota, praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, nuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  •  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta, negali trūkti jokių detalių/priedų.
  •  grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (sąskaitą ar patvirtinantį el. laišką), užpildytą laisvos formos grąžinimo prašymą.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.